Gmina Międzyzdroje
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510277694-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Gmina Międzyzdroje: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej - ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi gminnej dojazdowej - ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami" dofinasowanego z Funduszu Dróg Samorządowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612387-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Książąt Pomorskich  5, 72-500  Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyzdroje.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej - ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi gminnej dojazdowej - ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami" dofinasowanego z Funduszu Dróg Samorządowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.ZP.271.10.2019.AR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem przebudowy drogi gminnej dojazdowej -ul Bocznej w Lubinie wraz z sieciami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi gminnej dojazdowej- ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami" 2. Zakres robot obejmuje: Przebudowę drogi ul. Bocznej w Lubinie- pieszo-jezdnia z kostki brukowej betonowej, pobocza z płyt betonowych ażurowych , zjazdy na posesje przyległe z kostki brukowej betonowej, regulacja urządzeń naziemnych uzbrojenia podziemnego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, obsianie mieszankami nasion traw terenów wyznaczonych pod zieleń izolacyjną Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej i przyłączeniowej Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przkanalikami Przebudowa oświetlenia ulicznego Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Firmy teletechniczne o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach planowanej inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, zajęcia pasa ruchu drogowego, odbiorów, atestów, prób, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zamiennej, z tytułu, itp. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0

Dodatkowe kody CPV: 45231112-3, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej - ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi gminnej dojazdowej - ul. Bocznej w Lubinie wraz z sieciami" dofinasowanego z Funduszu Dróg Samorządowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1245423.91
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: RSK Wolin Sławomir Zinow
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rybacka 4
Kod pocztowy: 72-510
Miejscowość: Wolin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1497246.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1497246.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1671493.74
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych